حیات طیبه شهید سلیمانی تبلور ارزش‌های قرآنی بود
کد خبر: 4025390
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
سیدعلی سرابی:

حیات طیبه شهید سلیمانی تبلور ارزش‌های قرآنی بود

قائم مقام شورای‌عالی قرآن با بیان اینکه حیات طیبه شهید سلیمانی تبلور ارزش‌های قرآنی بود، تصریح کرد: شهید سلیمانی قرآن را به معنای واقعی در زندگی خود به منصه ظهور رساند بنابراین زندگی، جهاد و شهادت ایشان برای همه‌ ما چراغ هدایت است.

سید علی سرابیسیدعلی سرابی، قائم مقام شورای‌عالی قرآن کشور، در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان با ابراز خرسندی از حضور در محفل قرآنی که شامگاه 11 دی‌ماه در مهدیه مسجد صاحب‌الزمان(عج) و در جوار مزار مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، بیان کرد: استان کرمان استان دارالمؤمنین است و بزرگانی همچون شهید سلیمانی را به میهن اسلامی و اسلام هدیه کرده است.

سرابی با بیان اینکه جامعه قرآنی ما مدیون مجاهدت‌ها و خون شهید سلیمانی است، ادامه داد: اگر مجاهدت‌های بی‌وقفه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم که تحت لوای این شهید عزیز جهاد می‌کردند نبود، امروز شاهد این آرامش و امنیتی که در کشور ما و در منطقه وجود دارد، نبودیم. از این رو ما همه مدیون این شهید بزرگوار هستیم.

وی افزود: حیات طیبه شهید سلیمانی تبلور ارزش‌های قرآنی بود. ایشان قرآن را به معنای واقعی در زندگی خود به منصه ظهور رساند و به تعبیری قرآن را زندگی کرد. زندگی، جهاد و شهادت او برای همه‌ ما درس و چراغ هدایت است.

قائم مقام شورای‌عالی قرآن با بیان اینکه جامعه قرآنی استان کرمان جامعه موفقی است و قاریان، حافظان و اساتید برجسته‌ای در این استان حضور دارند که پتانسیل و ظرفیت خوبی برای رشد قرآنی استان و شهر کرمان هستند، تصریح کرد: امیدواریم خداوند به برکت خون سردار شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش همه ما را پیرو و رهرو شهدا قرار دهد.

انتهای پیام
captcha