برگزاری مسابقه دلنوشته «قهرمان من، افتخار من» در لرستان
کد خبر: 4023962
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

برگزاری مسابقه دلنوشته «قهرمان من، افتخار من» در لرستان

مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از برگزاری مسابقه دلنوشته‌نویسی با عنوان «قهرمان من، افتخار من» به مناسبت دومین سالگرد شهید سلیمانی در استان خبر داد.

 مسابقه دلنوشته «قهرمان من، افتخار من» به گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، به‌مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، مسابقه دلنوشته‌نویسی با عنوان «قهرمان من، افتخار من» در لرستان برگزار می‌شود.

این مسابقه با هدف ترسیم مکتب و سیره زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای عموم مردم به‌‌ویژه جوانان و در موضوعات و محورهای ستایش شجاعت، دلاوری‌ها، روحیه ظلم‌ستیزی و مقاومت، حُسن‌خلق و فراق سردار، برگزار می‏‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب فایل word از تاریخ دهم تا ۲۵ دی‌ به همراه درج کامل اطلاعات فردی و شماره تماس، به شماره ۰۹۳۹۴۷۲۸۲۰۶ در پیام‌رسان «واتساپ» ارسال کنند.

محدودیتی برای شرکت در این مسابقه وجود ندارد و همه لرستانی‌ها در هر گروه سنی می‌توانند حداکثر دو اثر خود را برای این مسابقه ارسال کنند و در پایان از سه نویسنده برتر که آثار آنها توسط هیئت داوران برگزیده شود، تقدیر به عمل می‌آید؛ همچنین بهترین دلنوشته‌های ارسالی به این مسابقه، در کتابی چاپ می‌شوند.

انتهای پیام
captcha