برگزاری کارگاه و نشست‌های قرآنی در دانشکده علوم قرآنی آمل
کد خبر: 4023878
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

برگزاری کارگاه و نشست‌های قرآنی در دانشکده علوم قرآنی آمل

مدیر مسئول و دبیر انجمن علمی دانشجویی علوم قرآنی آمل از برگزاری کارگاه و نشست‌های هفتگی با موضوعات مختلف دینی، فرهنگی و قرآنی در این دانشکده خبر داد.

 دانشکده علوم قرآنی آملنسترن ندیمی کرباسدهی، مدیر مسئول و دبیر انجمن علمی دانشجویی علوم قرآنی آمل، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: قریب به دو سال است که در دانشگاه علوم قرآنی آمل نشست علمی، شنبه‌ها از ساعت 20 تا 21 در موضوعات علمی و تخصصی همچون؛ مهدویت، علوم حدیث، تفسیر قرآن، معضلات اجتماعی، مناسبت‌های مختلف، سیاسی و فرهنگی، شخصیت‌شناسی، نقد مقاله و کتاب و گسترش نشریات حضوری و مجازی دانشجویی برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری کارگاه‌ هفتگی با موضوعات؛ مقاله‌نویسی، پایان نام نویسی، مدیریت فرهنگی، تدریس زبان عربی و جستجوی پایگاه‌های الکترونیکی در سامانه ادوبی کانت با هدف گسترش فرهنگ دینی، برگزار می‌شود که اغلب 50 تا 70 شرکت‌کننده از سراسر کشور دارد. اغلب شرکت‌کنندگان علاوه بر طلبه‌های حوزه علمیه، از دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد، از فارغ‌التحصیلان دانشکده‌های علوم قرآنی در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، دانشگاه مازندران، گیلان و فردوسی مشهد هستند.

ندیمی گفت: دانشکده علوم قرآنی آملی زیر مجموعه قم است و از سوی انجمن علمی این دانشکده در هر فصل دو نشریه دانشجویی به نام‌های مصباح و ثاقب منتشر می‌شود.

وی در پایان افزود: روز یکشنبه پنجم دی‌ماه نشست علمی – تخصصی حضرت زهرا(س) با موضوع جلوه‌هایی از منزلت قرآنی حضرت زهرا(س) از ساعت 13 الی 14 با ارائه محسن دیمه کارگراب، دانشیار دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با پخش زنده در سامانه ادوبی کانت برگزار شد.

انتهای پیام
captcha