آئین استقبال از قاری برتر مسابقات سراسری قرآن در گرگان برگزار شد
کد خبر: 4023710
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

آئین استقبال از قاری برتر مسابقات سراسری قرآن در گرگان برگزار شد

آئین استقبال از امیرحسین رحمتی، قاری برتر چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و جامعه قرآنی امروز یکشنبه ۵ دی‌ماه در فرودگاه و امامزاده عبدالله(ع) گرگان برگزار شد.

استقبال از  امیرحسین رحمتی قاری برتر کشوری دررشته قرائت تحقیقبه گزارش ایکنا از گلستان، علی محمد زنگانه، استاندار گلستان در آئین استقبال از قهرمان قرآنی چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآنی امیرحسین رحمتی، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و جامعه قرآنی امروز یکشنبه 5 دی‌ماه در فرودگاه و امامزاده عبدالله(ع) گرگان برگزار شد، گفت: کسب امتیاز و رتبه برتر در رشته قرائت تحقیق را به امیرحسین رحمتی که خود دانشجوی رشته علوم قرآنی است و به خانواده ایشان و جامعه قرآنی استان گلستان تبریک عرض می‌کنم.

استاندار گلستان با بیان اینکه باید برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه تلاش کرد، افزود: قاری برتر گلستانی هم رتبه اول و هم در امتیازات رتبه بالای 90 کسب کردند و این خود جای افتخار برای جامعه قرآنی استان است لذا در این راستا حمایت همه جانبه خود را از فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی اعلام می‌دارم.

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام سلیمانی فرد، مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: نماینده استان گلستان توانست در مسابقات کشوری اوقاف مقام اول را کسب کند و این افتخار بزرگی برای جامعه قرآنی استان است.

وی با بیان اینکه دوره‌هایی تدارک دیده شده که افراد از نظر فنی برای مسابقات بین‌المللی آماده شوند، تصریح کرد: با بهتر شدن پوشش واکسیناسیون و شرایط فعلی کرونا نماینده استان گلستان در مسابقات بین‌المللی که در آن بیش از 80 کشور دنیا به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود شرکت خواهد کرد که امیدواریم این نماینده گلستانی در سکوی افتخار قرار بگیرد.

انتهای پیام
captcha