اعلام نفرات برتر همدان در جشنواره تلاوت‌های مجلسی
کد خبر: 4022780
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

اعلام نفرات برتر همدان در جشنواره تلاوت‌های مجلسی

دبیر برگزاری جشنواره تلاوت‌های مجلسی همدان گفت: از استان همدان دو نماینده قاری در جشنواره تلاوت‌های مجلسی حضور داشتند که هر دو نماینده همدان آقایان پیمان صدفی همدانی و امید درویشی به‌صورت مشترک رتبه دوم را کسب کردند.

جشنواره تلاوت‌های مجلسیاحسان بیات، دبیر برگزاری جشنواره تلاوت‌های مجلسی همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: امسال جشنواره تلاوت‌های مجلسی مرحله کشوری در استان مازندران شهر قائم‌شهر برگزار شد.

وی با بیان اینکه جشنواره به مدت چهار روز از روز سه‌شنبه تا جمعه هفته گذشته برگزار شد، افزود: در اين جشنواره 45 نفر از سراسر کشور حضور داشتند.

بیات بیان کرد: از استان همدان نیز دو نماینده قاری در این جشنواره حضور داشتند که هر دو نماینده همدان آقایان پیمان صدفی همدانی و امید درویشی هر دو به‌صورت مشترک رتبه دوم را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه 6 نفر نیز رتبه اول را کسب کردند، گفت: در این جشنواره به همه شرکت لوح تقدیر داده شد که کاری ارزشمند و پسندیده بود.

دبیر برگزاری جشنواره تلاوت‌های مجلسی همدان با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های تفریحی و شاد نیز برای همه شرکت کنندگان از برنامه‌های این جشنواره بود، افزود: شرکت‌کنندگان در کنار تلاوت‌های خود منافسه‌های قرآنی، مدیحه سرایی همخوانی و غیره را نیز داشتند.

انتهای پیام
captcha