آغاز به کار نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی فارس
کد خبر: 4022102
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳

آغاز به کار نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی فارس

طی مراسمی از پوستر نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان فارس با حضور مدیرکل ارشاد استان رونمایی شد.

جشنواره کالا و محصولات فرهنگی فارس، رونمایی از پوستربه گزارش ایکنا از فارس، آیین رونمایی از پوستر نخستین جشنواره «کالا و محصولات فرهنگی» استان فارس امروز، 28 آذرماه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در کافه کتاب شیراز برگزار شد.

مهدی امیدبخش، معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در این مراسم با اشاره به آغاز فعالیت دبیرخانه نخستین جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی گفت: پایان دی‌ماه آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره است.

وی افزود: آنچه که باید دبیرخانه‌های استانی اهمیت دهند این بوده که بر اساس اقلیم استان نگاه خود را در بحث متن موضوعی فراخوان جشنواره متفاوت از دیگر استان‌ها ببینیم و مکتب شیراز و آنچه که به نام هنرهای بومی شیراز است را در متن فراخوان بگنجانیم که چنین هم شد.

امیدبخش بیان کرد: این جشنواره در دو بخش نوشت افزار به عنوان یکی از دغدغه جدی اهالی فرهنگ و بخش آزاد که کالا و هدایای فرهنگی را شامل می‌شود برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی ارشاد فارس ادامه داد: بر اساس برنامه زمان بندی جشنواره، کار دبیرخانه از امروز آغاز خواهد شد و با اتمام زمان ارسال آثار در انتهای دی‌ماه، کار داوری آثار نیز از اوایل بهمن ماه امسال انجام خواهد شد وهمزمان با دهه فجر شاهد آیین پایانی این جشنواره خواهیم بود.

وی در پایان گفت: جامعه هدف خود را هم شناسایی کرده‌ایم و تعامل خوبی با آموزش و پرورش استان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، بنیاد نخبگان استان و خیرین نخبه پرور استان داشته‌ایم.

انتهای پیام
captcha