دعوت از رئیس قوه مقننه در جشنواره ملی تلاوت مجلسی
کد خبر: 4019217
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

دعوت از رئیس قوه مقننه در جشنواره ملی تلاوت مجلسی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، گفت: برای اختتامیه جشنواره ملی تلاوت مجلسی که 25 آذرماه در قائمشهر برگزار می‌شود از قالیباف، رئیس قوه مقننه دعوت شده است.

نشست جشنواره تلاوت مجلسیبه گزارش ایکنا از مازندران، عباس زارع، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، امروز ۱۶ آذرماه، در جلسه جشنواره ملی تلاوت مجلسی که در دفتر نماینده ولی فقیه در ساری برگزار شد، گفت: بعد از برگزاری همزمان جشنواره ملی تلاوت مجلسی در سراسر کشور این جشنواره در سطح استانی در قائمشهر برگزار شد که به همت همه دست‌اندرکاران و با بررسی‌های انجام شده بعد از ۱۵ سال برگزاری اختتامیه این مسابقات به مازندران سپرده شد.

وی افزود: این جشنواره که در انتخاب قاری برتر رای مردم را نیز در آن دخالت می‌دهد با پخش زنده‌ای که از شبکه‌های تلویزیونی انجام می‌شود، شور و هیجان خوبی را در استان ایجاد می‌کند.

زارع تصریح کرد: قرار شد از ۲۳ لغایت ۲۵ آذرماه مازندران میزبان مرحله کشوری جشنواره مجلسی باشد تا برترین‌های بین‌المللی این جشنواره را معرفی کند.

وی با بیان اینکه ۹ کارگروه از قبیل؛ رسانه، تبلیغات، اجرایی و. برای اجرای این رخداد در مازندران فعال شد، افزود: اغلب دستگاه‌ها با این جشنواره همراهی می‌کنند در این میان خانه صنعت و معدن استان همراهی جدی داشتند و بخشی از هزینه‌ها را متقبل شدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: معاون قرآن وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی و معاون دانشگاه آزاد اسلامی دو میهمان کشوری روز افتتاحیه هستند و دعوت‌نامه‌ای به امضای استاندار، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه قائمشهر برای دعوت از قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام علی اکبری امام جمعه موقت تهران و حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور تهیه شده است تا میهمانان ویژه روز اختتامیه باشند.

وی از صفا رنجبر، دبیر جشنواره ملی تلاوت مجلسی تقدیر کرد و افزود: در تلاش هستیم تا دبیرخانه دائمی این جشنواره در مازندران مستقر و هر ساله این جشنواره در این استان برگزار شود.

انتهای پیام
captcha