ضرورت همکاری نهادها و خیرین در برگزاری جشنواره تلاوت مجلسی
کد خبر: 4019206
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

ضرورت همکاری نهادها و خیرین در برگزاری جشنواره تلاوت مجلسی

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه میزبانی مازندران در برگزاری جشنواره ملی تلاوت مجلسی مایه افتخارآفرینی است گفت: صدا و سیما، خیرین و همه نهادها، دستگاه‌ها به عنوان یک اقدام فرهنگی سهم خوبی در برگزاری این جشنواره داشته باشند.

ایت الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدی لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران، امروز ۱۶ آذرماه در جلسه جشنواره ملی تلاوت مجلسی، گفت: یکی از برجستگی‌های مردم مازندران، درخشش آن در حوزه قرآنی است و این استان از ظرفیت و قابلیت خوبی در این حوزه برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره نیازمند امکانات و حضور علاقه‌مندان است، افزود: لازم است صدا و سیما، خیرین و همه دستگاه‌ها به عنوان یک اقدام فرهنگی سهم خوبی در برگزاری این جشنواره داشته باشند.

لائینی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره در سطح ملی برای مازندران مایه افتخارآفرینی استان است، تصریح کرد: این جشنواره در تراز یک جشنواره کشوری در استان برگزار شود و در این راستا لازم است از تلاش‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تشکر کنم.

وی در پایان افزود: برای احیای امر قرآن باید با همت همه مردم گام‌های مهمی برداریم و نقش خومان را در برابر کلام وحی ایفا کنیم.

انتهای پیام
captcha