نمایندگان مازندران به مسابقات سراسری قرآن کریم معرفی شدند
کد خبر: 4018572
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

نمایندگان مازندران به مسابقات سراسری قرآن کریم معرفی شدند

اسامی نفرات راه یافته از استان مازندران به مرحله ملی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در دو بخش آقایان و بانوان در سال ۱۴۰۰ اعلام شد.

حجت‌الاسلام مصطفی سیفی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف مازندرانحجت‌الاسلام مصطفی سیفی، رئيس اداره امور قرآنی اوقاف مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: اسامی نفرات راه یافته به مرحله ملی چهل وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در دو بخش برادران و خواهران در سال ۱۴۰۰ اعلام شد.

وی افزود: در بخش آقایان در رشته قرائت، سید محمد طا‌هایی و مصطفی قاسمی و در بخش بانوان، زهرا پورطهماسب راهی مرحله کشوری شدند.

 رئيس اداره امور قرآنی اوقاف مازندران، اظهار کرد: در رشته حفظ کل از در بخش آقایان محمد رضا رضایی و مهرداد اسماعیل‌زاده و در بخش بانوان فاطمه نظری و زهرا سلطانپور به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

وی با بیان اینکه در رشته حفظ ۲۰ جزء کمیل هادی پور از به مرحله کشوری راه پیدا کرد، افزود: در رشته ترتیل نیز راضیه رحیمی راهی مرحله ملی شد.

سیفی با بیان اینکه در بخش مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم نیز گروه یاسین و گروه اسراء از استان مازندران به مرحله ملی راه پیدا کردند، تصریح کرد: در رشته تفسیر قرآن کریم، مرتضی خرمی و علی اکبر اصغرنژاد لمراسکی با کسب نمره قبولی راهی مرحله کشوری شدند.

لازم به ذکر است؛ مسابقات کشوری قرآن کریم روزهای ۲۹ آذر تا ۳ دی ماه در تهران برگزار و متسابقین برای کسب رتبه برتر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha