صدای مرحوم سلمانپور؛ ماندگارترین صدای رادیو مازندران
کد خبر: 4018255
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳

صدای مرحوم سلمانپور؛ ماندگارترین صدای رادیو مازندران

مدیرکل صدا و سیمای مازندران به مناسبت درگذشت مرحوم کریم سلمانپور گفت: صدای ایشان ماندگارترین صدای رادیو مازندران خواهد ماند.

کریم سلمان پور خبرنگار رادیو مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، هادی ابراهیمی، مدیرکل صدا و سیمای مازندران درگذشت مرحوم کریم سلمانپور، ماندگارترین صدای رادیو مازندران را تسلیت گفت. در بخشی از این پیام تسلیت آمده است:

«الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون

در آخرین روز‌های خزان طبیعت، شاهد خزان ناگهانی زندگی بزرگ‌مردی بنام سلمان‌پور عزیز شده‌ایم که اعتباربخشی متقابل رادیو مازندران و صدای ماندگارش، هرگز به فراموشی نخواهد رفت.کسی تردید ندارد که در حرفه‌ای‌ترین نگاه، سلمان‌پور عزیز به تنهایی، یک رادیو بود.

باید اذعان کرد که علی‌رغم نایل شدن ایشان به مقام بازنشستگی، اما تمام مدیران بر ادامه همکاری‌هایش با رادیو اصرار ورزیده و نخواستند رادیو مازندران را از گزارشات خلاقانه و نقش‌آفرینی‌های بی‌بدیلش محروم نگه دارند.

با ضرس قاطع باید تأکید کنم که صدای مرحوم سلمانپور، ماندگارترین صدای رادیو مازندران خواهد ماند. اینک در اندوهناک‌ترین لحظات، ایشان در شصت و سه سالمین بهار زندگیش، به خزان دهر سپرده شد و از دار فانی به دیار باقی شتافت، اما تردیدی نیست که نام و مرام ایشان همواره به عنوان یک الگو، سرمشق همه همکاران جوانش در رادیو مازندران باقی خواهد ماند».

ایکنای مازندران فقدان این هنرمند رسانه‌ای را به صدا و سیما، اصحاب رسانه مازندران و به ویژه خانواده و بازمانگان آن مرحوم تسلیت گفته و برای غفران آن مرحوم غفران الهی را مسئلت دارد.

انتهای پیام
captcha