اجرای کامل طرح متناسب‌سازی از اولویت‌های معلولان است
کد خبر: 4018206
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

اجرای کامل طرح متناسب‌سازی از اولویت‌های معلولان است

استاندار مازندران در پیامی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت گفت: تمهید زمینه‌های حضور این عزیزان در جامعه با اجرای کامل و بهینه طرح مناسب‌سازی از اولویت‌های این بخش است.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران در پیامی روز جهانی افراد دارای معلولیت را تبریک گفت. ‎

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی افراد دارای معلولیت فرصتی مناسب‌ و مغتنم است تا با نگاهی متفاوت و اندیشه‌ای نو بار دیگر به توان بالقوه و حقوق حقه این عزیزان توجهی خاص شود و در کنار الگو قرار دادن اراده و پشتکار مثال زدنی آنان، برای فراهم آوردن زمینه به‌زیستن آنان تلاش لازم صورت گیرد.

معلولیت باوجود ایجاد محدودیت‌های بسیار، هرگز نتوانست مانع بروز توانمندی، خلاقیت و عزت نفس در این قشر عزیز شود و بسیاری از این عزیزان، امروز در سطوح مختلف جامعه نقش‌آفرینی می‌کنند و عزت‌مندانه در میدان زندگی حضور دارند.

بازبینی اقدامات انجام شده از سوی مسئولان و سازمان‌های مردم نهاد به ویژه در زمینه احیای حقوق افراد دارای معلولیت، میزان تحقق قانون جامع حمایت از معلولین، اصلاح نوع نگرش عمومی نسبت به موضوع معلولیت و تمهید زمینه‌های حضور این عزیزان در جامعه با اجرای کامل و بهینه طرح مناسب‌سازی از اولویت‌های این بخش است.

اینجانب ضمن تشکر از کلیه مددکاران، توان‌بخشان، سازمان‌های مردم نهاد همچنین کلیه کارکنان دلسوز و فداکار این عرصه، روز جهانی افراد دارای معلولیت را به این قشر توانمند و خانواده‌های محترم و صبورشان تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند منان، سعادت و بهروزی توأم با سلامتی را برای خیرین و خادمین این عرصه مسئلت دارم.

امیدوارم در سایه تحقق عدالت اجتماعی و مشارکت جمعی؛ مجموعه توان‌خواهان عزیز به‌ویژه افراد گرانقدر دارای معلولیت در کنار سایر اقشار جامعه  و نیز در زمان پساکرونا با شادابی و نشاط به زندگی خویش تداوم بخشند.

انتهای پیام
captcha