جوانان انقلابی خنثی‌کننده فتنه‌های دشمنان هستند
کد خبر: 4014608
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

جوانان انقلابی خنثی‌کننده فتنه‌های دشمنان هستند

فرماندار اردبیل، گفت: مدیون فداکاری و ایثارگری شهدا در دوران دفاع مقدس هستیم که توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و با حضور انقلابی خود در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور گام برمی‌دارند.

مسعود امامی یگانه فرماندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مسعود امامی‌یگانه، فرماندار اردبیل، 29 آبان‌ماه، در دیدار با خانواده شهیدان براتعلی تقاعدی و سیدهاشم حجتی در اردبیل، اظهار کرد: مدیون فداکاری‌ها و مجاهدت‌های شهدای والامقام هستیم که راه رسیدن به سعادت را در جامعه هموار کرده‌اند و بی‌تردید با حضور جوانان انقلابی فتنه‌ها را خنثی‌سازی می‌کنیم.

وی بیان کرد: مهم‌ترین ویژگی شهدا تبعیت از ولایت بوده و در این زمینه مدیون فداکاری و ایثارگری شهدا در دوران دفاع مقدس هستیم که توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و با حضور انقلابی خود در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور گام برمی‌دارند که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

فرماندار اردبیل، ادامه داد: فرهنگ شهادت برآمده از این یک نفر نیست بلکه خانواده معظم شهدا نیز سردمدار هستند و در تربیت ایثارگونه فرزندشان نقش و تاثیر دارند که در این زمینه جوانان انقلابی با آگاهی کامل نسبت به این توطئه‌ها از حریم ولایت دفاع می‌کنند.

امامی‌یگانه تصریح کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کم‌تر از شهادت نیست و در این زمینه دیدار با خانواده‌های معظم شهدای والامقام برای ما یک افتخار و رسالت مهم و خطیر است.

وی اظهار کرد: درصدد هستیم با رفع مشکلات و موانع به اهداف خود در این راستا جامه عمل پوشانده و مشکلات و موانع موجود را برطرف‌سازی کنیم و راه و اهداف شهدای والامقام را در جامعه به یک فرهنگ نهادینه تبدیل کنیم.

انتهای پیام
captcha