جذب 40 درصدی سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در خراسان شمالی
کد خبر: 4012754
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

جذب 40 درصدی سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در خراسان شمالی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی از کسب رتبه سوم بنیاد مسکن استان در جذب تسهیلات مسکن روستایی خبر داد.

تسهیلات مسکن روستاییعلی محمدی، مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات مسکن روستایی از ابتدای مرداد ماه سال جاری آغاز شده است، افزود: سهمیه مسکن روستایی از تیرماه سال جاری ابلاغ شد و از همان زمان توزیع آن در شهرستان‌ها نیز اتفاق افتاد که از ابتدای مردادماه ارائه تسهیلات به متقاضیان آغاز شد.

وی با بیان اینکه جمعیت کل استان بیش از 863 هزار نفر است، اضافه کرد: از این تعداد 377 هزار و 533 نفر را جمعیت روستایی استان تشکیل می‌دهد.

محمدی در رابطه با واحدهای مسکونی مقاوم سازی شده، بیان کرد: تاکنون 62 درصد واحدهای روستایی مقاوم سازی شده است و هزار و 853 پرونده نیز منجر به قرارداد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه 62 هزار واحد مقاوم سازی شده است، اظهار کرد: از مجموع چهار هزار و 680 واحد سهمیه وام مسکن روستایی استان، دو هزار و 873 واحد به بانک معرفی شدند.

محمدی با تأکید براینکه 40 درصد از سهمیه مسکن روستایی استان منجر به انعقاد قرارداد شده است، تصریح کرد: پیگیری‌ها و همکاری مردم استان موجب شد تا خراسان شمالی رتبه سوم در جذب تسهیلات مسکن را در سطح کشور کسب کند.

 

انتهای پیام
captcha