روز بدون فوتی کرونایی در مازندران
کد خبر: 4012135
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

روز بدون فوتی کرونایی در مازندران

در شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۸۶ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۲۳ نفر رسید و استان روز بدون فوت کرونایی را تجربه کرده است.

کرونا در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، وضعیت کرونایی همچنان در حال سپری شدن است و همزمان با واکسیناسیون، بازگشایی مدارس در بعضی نقاط استان، شاهد کم شدن رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم.

در دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۶۸ بیمار مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

طی این مدت تعداد ۶۸ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

هم‌اکنون ۳۲۸ نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۶۹ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در حال حاضر ۹۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ بیمار جدید بستری و ۲۳ بیمار هم ترخیص شدند. همچنین ۱۳ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

بر این اساس طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۸۶ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۲۳ نفر رسید. بر اساس گزارش‌ها تعداد فوتی‌های امروز در مازندران به صفر گزارش شده است.

همچنین تاکنون در دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکنون ۳میلیون و ۷۴۶ هزار و ۸۰ دز واکسن در دانشگاه علوم پزشکی بابل و ۶۵۸ هزار و ۷۶۵ دز واکسن تزریق شده است.

انتهای پیام
captcha