نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس فارس
کد خبر: 4010360
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴

نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس فارس

آیین نواختن زنگ استکبارستیزی و گرامیداشت روز دانش‌آموز امروز، 12 آبان در مدارس فارس برگزار شد.

زنگ استکبارستیزی، مدارس فارسبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با سراسر کشور، آیین نواختن زنگ استکبارستیزی و گرامیداشت روز دانش‌آموز امروز، 12 آبان در مدارس فارس برگزار شد که این مراسم به صورت نمادین و با حضور مسئولان استانی و همچنین خواهر شهید فهمیده در آموزشگاه دخترانه علوی ناحیه 3 شیراز برگزار شد.

فرهاد اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش فارس در این مراسم با بیان اینکه بخش بزرگی از قاعده نفی سبیل مربوط به استکبارستیزی است، گفت: این از تکالیف و وظایف یک نظام توحیدی است که دست از مبارزه با ظالمان برندارد.

وی افزود: امروز برای همه می‌تواند یادآور نقش تعیین‌کننده دانش‌آموزان باشد و این مسئله را نیز منعکس می‌کند که همه فعالیت‌های ارزشی و فرهنگی ما باید از مدارس آغاز شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: فرهنگی که از شهید فهمیده آغاز شد با شهید قاسم سلیمانی ادامه پیدا کرده است و با جوانان گام دوم انقلاب به راه خود ادامه خواهد داد.

محمد کماندار، رئیس آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز نیز در این مراسم گفت: امروزه جنگ و مبارزه با استکبار به صورت نرم و نرم‌افزاری هنوز ادامه دارد و این از تکالیف دانش‌آموزان است که با پیروی از گذشتگان خود در این میدان حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: یکی از کلاس‌های سوادآموزی ناحیه 3 در زمان جنگ مورد حمله دشمن قرار گرفته است و آموزش‌دهنده و سواداموزان این کلاس به مقام شهادت نایل شده‌اند.

کماندار تصریح کرد: این از افتخار ما است که دانش‌آموزان امروز همچون نسل دیروز بر پای آرمان‌های انقلاب ایستادگی کرده‌اند.

 

انتهای پیام
captcha