فرم اطلاعات فردی اعضای جامعه قرآنی خوزستان + دانلود
کد خبر: 4008429
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱

فرم اطلاعات فردی اعضای جامعه قرآنی خوزستان + دانلود

بانک اطلاعاتی فعالان قرآنی استان خوزستان زیر نظر شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان گردآوری می‌شود.

فرم اطلاعات فردی جامعه قرآنی + دانلودبه گزارش ایکنا از خوزستان‏، هفته گذشته، خبر آغاز ثبت‌نام بانک اطلاعاتی فعالان قرآنی خوزستان در مصاحبه ایکنا با حسین لازم‌سعیدی، مسئول کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منتشر شد.

بر اساس این خبر، بانک اطلاعاتی فعالان قرآنی استان خوزستان زیر نظر شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان گردآوری می‌شود. به این منظور فرمی طراحی شده است که فعالان قرآنی می‌توانند در آن مشخصات خود را وارد کنند. این اطلاعات شامل: مشخصات فردی، وضعیت تحصیلی، سوابق اعزام به خارج از کشور، سوابق ایثارگری، نوع فعالیت قرآنی، سوابق رتبه‌های قرآنی و سوابق داوری مسابقات قرآنی است.

اعضای جامعه قرآنی می‌توانند فرم را از اینجا دانلود کنند و پس از تکمیل به دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی به نشانی اهواز، امانیه، خیابان فلسطین، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ارسال کنند.

گفتنی است، این فرم در اختیار ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، ادارات اوقاف و امور خیریه و همچنین تبلیغات اسلامی در سراسر شهرستان‌ها قرار می‌گیرد و فعالان قرآنی می‌توانند با مراجعه به این ادارات در شهرستان مربوطه نسبت به تکمیل آن اقدام کنند. 

اعتبار این فرم منوط به تأیید شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرزانه صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۴ - ۱۰:۱۰
0
0
باعرض سلام
بهتر از همکاران دینی عربی برای تدریس قرآن استفاده شود تا دبیران غیر مرتبط
captcha