مسابقه قرآن و عترت و نماز؛ ابزاری برای ارتقای جایگاه معنوی دانش‌آموزان
کد خبر: 4004961
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱

مسابقه قرآن و عترت و نماز؛ ابزاری برای ارتقای جایگاه معنوی دانش‌آموزان

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، گفت: مسابقه قرآن و عترت و نماز، یک وسیله و ابزار مناسب برای حرکت به طرف تعالی و ارتقای جایگاه علمی در حوزه مسائل معنوی است.

مسابقه قرآن و عترت و نماز؛ ابزاری برای حرکت به سمت تعالیبه گزارش ایکنا از مازندران، محمد رضا مسیب‌زاده، مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، امروز 22 مهرماه در پیامی در آئین تجلیل نخبگان قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران، ضمن ابراز خشنودی از درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات جهانی کشتی، گفت:  مسابقه قرآن و عترت و نماز هدف نیست، بلکه یک وسیله و ابزار مناسب برای حرکت به طرف تعالی و ارتقای جایگاه علمی در حوزه مسائل معنوی است.

وی افزود: هدف این است تا ما به بهانه شرکت در یک مسابقه، یک کتاب ارزشمندی را بخوانیم، یک تلاش مضاعفی را انجام بدهیم؛ و در پی این رقابت و انگیزه ایجاد شده ارتقاء علمی پیدا کنیم.

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، با بیان اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند؛ تجلیل از قرآنیان تجلیل از قرآن است، تصریح کرد: قطعا مد نظر قرآن در فرمایشات مقام معظم رهبری کلیه فعالیت‌های معنوی و عترت و نماز و فعالیت‌های این‌چنینی است؛ و ما هر چه در این عرصه به خدمتگذاران و شرکت‌ کنندگانی که در این عرصه‌ها حضور پیدا می‌کنند تجلیل به عمل بیاوریم در واقع تجلیلی از خالق یکتا، قرآن و اهل بیت(ع) است.

وی از نخبگان قرآنی خواست تا زکات علمشان را نشر آن قرار دهند، افزود:  نباید فراموش کنیم در کنار  سه رکن خدمت‌گزاران در حوزه آموزش و پرورش؛ اولیای مدرسه، مربیان، مدیران، پدران و مادران نیز تلاش کردند و باید قدردان آنان باشیم.

انتهای پیام
captcha