رونمایی از پوستر جشنواره «کیمیای علوم»
کد خبر: 4002698
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹

رونمایی از پوستر جشنواره «کیمیای علوم»

پوستر جشنواره «کیمیای علوم» با حضور مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش مازندران امروز 14 مهرماه در اداره کل آموزش و پرورش مازندران رونمایی شد.

رونمایی از پوستر جشنواره «کیمیای علوم»به گزارش ایکنا از مازندران، علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران امروز 14 مهرماه در آئین رونمایی این پوستر با بیان اینکه اهل بیت(ع) الگو و اسوه حسنه هستند، گفت: با اجرای این جشنواره قصد داریم اعلام کنیم که از آنجایی که امامان معصوم شیعه، بهترین شیوه‌های تربیتی فرزند را فرا روی پیروان خود نهاده‌اند، زندگی پرافتخار آنان می‌تواند به عنوان موفق‌ترین الگو‌های تربیتی در طول تاریخ بشر مطرح شود.

محمود تنها رئیس اداره امور قرآنی، عترت و نماز در این مراسم، گفت: جشنواره «کیمیای علوم» با هدف ترویج و تبلیغ سیره عملی اخلاقی امام محمدباقر (ع) در سه بخش ادبی و هنری، چند رسانه‌ای و فضای مجازی، و پژوهش و تألیف در بین سه گروه دانش‌آموزان، فرهنگیان و دانشجومعلمان برگزار می‌شود.

وی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را تا پایان دی ماه امسال دانست و افزود: همزمان با سالروز ولادت امام محمد باقر در 14 بهمن ماه سال جاری، نتایج جشنواره اعلام و از منتخبین جشنواره تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام
captcha