پیام تسلیت آیت‌الله مظاهری به‌مناسبت درگذشت علامه حسن‌زاده آملی
کد خبر: 4000485
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

پیام تسلیت آیت‌الله مظاهری به‌مناسبت درگذشت علامه حسن‌زاده آملی

آیت‌الله العظمی مظاهری با صدور پیامی درگذشت علامه حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت آیت‌الله مظاهری به‌مناسبت درگذشت علامه حسن‌زاده آملی

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری، در پی درگذشت علامه حسن‌زاده آملی، آیت‌الله مظاهری پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به این شرح است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ راجِعُونَ

ضایعه رحلت حکیم متألّه و عالم جلیل‌القدر، حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ حسن حسن‌زاده آملی«قدّس‌سرّه» موجب تأسف و تأثر گردید.

این شخصیت پارسا و فرزانه، یکی از مفاخر دوران و از جمله اساتید عالی‌قدر حوزه علمیه قم بودند که سالیان متمادی، جمع کثیری از فضلا و روحانیون از محضر علمی و معرفتی و فلسفی و عرفانی ایشان بهره‌های فراوان گرفته و از این جهت نقش برجسته این حکیم وارسته و متخلق در عرصه تعلیم و تربیت و اخلاق و ادب، فراموش‌ناشدنی است. چنانکه تألیفات و تصنیفات پرشمار این عالم ذوفنون نیز از جمله آثار ماندگار در حوزه‌های علمیه است.

خداوند تعالی روح مطهر این عالم ربانی را در جوار رحمت واسعه خود، با اولیاء طاهرین و سید و سالار شهیدان (علیهم الصلوة و السلام) محشور فرماید.

به خاندان مکرم و فرزندان محترم ایشان و همه شاگردان و ارادتمندان این عالم عامل تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند سبحان علو درجات ایشان و صبر و اجر بازماندگان گرامی را مسئلت می‌کنم.

حسین المظاهری

4/ مهرماه/ 1400

19/ صفرالمظفر/ 1443

انتهای پیام
captcha