افتتاح نمایشگاه بزرگ «ما مقتدریم» در مازندران
کد خبر: 3999413
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

افتتاح نمایشگاه بزرگ «ما مقتدریم» در مازندران

در اولین روز هفته دفاع مقدس، نمایشگاه بزرگ «ما مقتدریم» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه بزرگ «ما مقتدریم» در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه بزرگ «ما مقتدریم» پیش از ظهر امروز 31 شهریورماه با حضور سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا، سردار عبدالله ملکی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، عباس زارع، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولین استانی و اصحاب رسانه در عرصه هفت‌تپه واقع در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران افتتاح شد.

بر اساس این گزارش این نمایشگاه به همت سپاه کربلا، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سپاه ناحیه ساری و با همکاری نهاد‌های مشارکت کننده در دفاع مقدس در حاشیه رودخانه تجن برپا شد.

همچنین در این نمایشگاه دستاورد‌های هشت سال دفاعمقدس از سوی سپاه کربلا، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه علمیه، بنیاد شهید و امور ایثارگران، نیروی انتظامی، نیروگاه شهید سلیمی نکا و بسیج جامعه زنان به نمایش گذاشته شد.

لازم به ذکر است؛ نمایشگاه «ما مقتدریم» از چهارشنبه ۳۱ شهریور الی ۷ مهر در دو نوبت صبح و بعد از ظهر جهت بازدید علاقه‌مندان دایر است.

انتهای پیام
captcha