مرحله استانی مسابقات قرآن کارگران مازندران برگزار می‌شود
کد خبر: 3998799
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

مرحله استانی مسابقات قرآن کارگران مازندران برگزار می‌شود

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن کارگران و فرزندان آنان در روز‌های ۳۰ و ۳۱ شهریورماه در ساری خبر داد.

مرحله استانی مسابقات قرآنی کارگران مازندران برگزار می‌شودابوعلی مهدی‌زاده، معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کارگران و فرزندان کارگر از سراسر استان در ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: هر ساله مسابقات قرآنی کارگران و فرزندان آنان در سه رشته حفظ، قرائت و مفاهیم در سطح استان برگزار می‌شود که امسال این رویداد فرهنگی با هفته دفاع مقدس مقارن شد.

وی با بیان اینکه مرحله شهرستانی این مسابقات در ماه گذشته برگزار شد، افزود: مرحله استانی این مسابقات در بخش آقایان روز سه شنبه ۳۰ شهریورماه و در بخش بانوان روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه در ساختمان شهید خالپور، واقع در ساری بلوار پاسداران با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مهدی‌زاده گفت: در این دو روز ۶۰ نفر از متسابقین قرآنی در سه رشته مذکور از 8 صبح تا عصر به رقابت می‌پردازند که در نهایت نفرات برتر به مسابقات کشوری راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha