افتتاح دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) در کلاردشت
کد خبر: 3993627
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

افتتاح دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) در کلاردشت

همزمان با هفته دولت دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) کلاردشت صبح امروز هفتم شهریورماه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران افتتاح شد.

دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) کلاردشت افتتاح شدبه گزارش ایکنا از مازندران، صبح امروز، هفتم شهریور ماه طی آئینی با حضور سعدی‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، ساختمان دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) کلاردشت  مازندران افتتاح شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاردشت در رابطه با این افتتاح، گفت: عملیات اجرایی احداث دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) شهرستان کلاردشت در سال ۱۳۷۸ در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر مربع آغاز شد که بنا به دلایل مختلف تا سال گذشته پیشرفت اندکی داشت.

وی افزود: تمام هزینه‌های ساخت این دارالقرآن کمک‌های خیرین بوده و از مهر ۱۳۹۹ تا کنون شتاب عملیاتی بیشتری به خود گرفت و از سال گذشته تاکنون بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است. هم‌اکنون این مکان با ۶۰۰ متر زیربنا در چهار طبقه به بهره‌برداری رسیده است که دو طبقه آن مربوط به دارالقرآن، یک طبقه اداری و طبقه همکف نیز تجاری است.

تیمورنژاد در پایان افزود: با توجه به رویکرد تبدیل به احسن کردن اماکن آموزش و پرورش، بر آن شدیم تا طبقه همکف این ساختمان را کاربری تجاری بدهیم که برای این اقدام به همکاری شورای اسلامی و شهردار نیازمندیم.

انتهای پیام
captcha