فرماندار لردگان منصوب شد
کد خبر: 3992670
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷

فرماندار لردگان منصوب شد

رضا بابامیر ساطحی با حکم وزیر کشور به‌عنوان فرماندار جدید لردگان منصوب شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، صبح امروز یکم شهریورماه آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان لردگان با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و اعضای شورای تامین لردگان برگزار شد.

در این آیین رضا بابامیر ساطحی با حکم وزیر کشور به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان لردگان منصوب شد و از زحمات سعید صالحی سرپرست فرمانداری این شهرستان قدردانی به‌عمل آمد.

اقبال عباسی، استاندار در این آیین با اشاره به اینکه انتصاب آقای بابامیر به‌عنوان فرماندار جدید لردگان به‌واسطه آشنایی او به چالش‌های این شهرستان بود، اظهار کرد: اعضای شورای تامین و مدیران شهرستان همکاری لازم را با فرماندار جدید برای موفقیت در وظایف محوله داشته باشند.

وی بیان اینکه مجموع اعتبارات تخصیص یافته به چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری ۱۲۰۰ میلیارد تومان است، عنوان کرد: سهم شهرستان لردگان از این اعتبارات حدود ۳۶۰ میلیارد تومان است که برای جذب اعتبار تخصیص یافته به این شهرستان باید اقدامات لازم صورت بگیرد.

عباسی تأکید کرد: شهرستان لردگان برای حل مشکلات و چالش‌ها نیازمند یک مدیریت قوی و منسجم است، همچنین شورای اسلامی این شهرستان می‌تواند با انتخاب یک شهردار قوی و کاردان در راستای حل مشکلات شهری مانند نظافت معابر، جمع‌آوری سدمعبر، اصلاح معابر و ... گام بردارد.

استاندار در پایان گفت: شهرستان لردگان یکی از شهرستان‌های کمتر توسعه یافته در این استان محسوب می‌شود، بنابراین فرماندار جدید این شهرستان می‌تواند با همکاری بین‌بخشی و استفاده بهینه از اعتبارات تخصیصی توسعه این شهرستان را دنبال کند، قطعا در این مسیر، مدیران ارشد استان همکاری لازم را با فرماندار جدید خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha