برگزاری آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ساری
کد خبر: 3985270
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸

برگزاری آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ساری

آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا پیش از ظهر امروز ۲۸ تیرماه با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه کربلا برگزار شد.

برگزاری آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ساریبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام رعایتی امروز ۲۸ تیرماه در معرفی خود و تودیع حجت‌الاسلام تسخیری مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا، ضمن تبریک اعیاد پیش رو با بیان اینکه ما مرهون ایثارگری خانواده شهدا، هستیم، گفت: انقلاب ثمره خون شهدا است و خدای متعال اراده کرده که مستضعفین بر مستکبرین غلبه کنند و امروز دنیا شاهد است که مردم مظلوم یمن، فلسطین، غزه و .. در مقابل ابرقدرت‌ها ایستاده‌اند و این موید آن است که وعده خدا در حال محقق شدن است.

رعایتی با اشاره به تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، ان شاء الله با انگیزه‌تر در صحنه حضور پیدا کنیم و آنچه که رهبر معظم انقلاب فرمودند را به گوش جان سپرده و در راه ولایت گام‌های عملی برداریم.

در ادامه حجت الاسلام غلامحسن تسخیری، ضمن تبریک اعیاد پیش رو، با اشاره به عملکرد حوزه نمایندگی در سپاه کربلا، گفت: در حوزه نمایندگی هر چه کار کنیم، کم است و ما وظیفه و تکلیف داریم در این بخش بیشتر تلاش کنیم.

مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه به پیام رهبر معظم انقلاب به حج هم اشاره کرد و افزود: پیام رهبر معظم انقلاب، پیام مقاومت در مقابل شیاطین است که در رأس این جبهه مقاومت سپاه پاسداران قرار دارد.

وی افزود: در رأس سپاه امثالی همچون؛ شهید حاج قاسم هستند که توانستند جبهه عظیم مقاومت را تشکیل دهند و امروزه دشمنان از این جبهه مقاومت عصبانی هستند که به گفته شهید دکتر بهشتی، «ای دشمن از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.»

مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با تاکید بر اینکه مرگ دشمنان نزدیک است، تصریح کرد: اگر به قرآن عمل کنیم و پای کار ولایت باشیم قطعا رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید؛ و آمریکا هم با خفت در حال خارج شدن از منطقه است.

مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه افتخار می‌کنیم در نهاد مقدسی، چون سپاه هستیم، افزود: از همراهی همه عزیزانی که در این مدت خدمت به بنده کمک کردند، قدردانی می‌کنم.

در پایان این آئین از زحمات و خدمات ارزشمند حجت‌الاسلام تسخیری تقدیر به عمل آمد و حجت‌الاسلام رعایتی نیز با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا منصوب شد.

انتهای پیام
captcha