جان باختن ۵ بیمار کرونایی دیگر در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3983620
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

جان باختن ۵ بیمار کرونایی دیگر در آذربایجان‌غربی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی،گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵ نفر از مبتلایان به کرونا در استان جان خود را از دست داد که با احتساب این تعداد مجموع جان‌باختگان به ۴ هزار و ۸۰۱ نفر رسید.

ارسالی امروز ا جان باختن ۵ بیمار کرونایی دیگر در آذربایجان‌غربیجواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵ نفر از مبتلایان به کرونا در استان جان خود را از دست داد که با احتساب این تعداد مجموع جان باختگان به ۴ هزار و ۸۰۱ نفر رسید.

وی افزود: در این مدت ۲۹۷ تن در آذربایجان‌غربی به کرونا مبتلا شدند و تعداد مبتلایان با سندرم حاد تنفسی ۶۴۶ تن شد. هم‌اکنون ۲۹۱ نفر مشکوک به بیماری بوده و ۱۶۰ تن در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و ۲۹ نفر با ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

آقازاده ادامه داد: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی ۱۸۳ هزار و ۸۹۸ تن است و توصیه و خواهش داریم که مردم نمونه جهش یافته بیماری کرونا را جدی بگیرند تا با همکاری مردم و مسئولان بتوانیم با کرونا مقابله و مبارزه کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: شهرستان‌های تکاب، پلدشت، چایپاره و سردشت زرد هستند و شهرستان‌های ماکو، چالدران، سلماس، ارومیه، میاندوآب، بوکان، میاندوآب، چالدران و شاهین‌دژ و اشنویه نیز به رنگ نارنجی است. هم‌اکنون در آذربایجان‌غربی شهرستان خوی به رنگ قرمز بوده و سفر به شهرستان‌های قرمز و نارنجی ممنوع می‌باشد.

آقازاده اظهار کرد: ۴ نفر در ارومیه و یک نفر در شاهین‌دژ جان خود را بر اثر کرونا از دست دادند و ارومیه با ۵۵ نفر، خوی ۲۳ تن و مهاباد با ۴ نفر بیشترین بستری را دارند.

انتهای پیام
captcha