مهلت ۴۸ ساعته برای نام‌نویسی در سامانه آزمون استخدامی آموزش و پرورش
کد خبر: 3982411
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰

مهلت ۴۸ ساعته برای نام‌نویسی در سامانه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش دقایقی پیش مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش را تا ۴۸ ساعت آینده، ۱۷ تیرماه، اعلام کرد.

مهلت ۴۸ ساعته برای نام‌نویسی در سامانه آزمون استخدامی آموزش و پرورشقاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، دقایقی پیش امروز 15 تیرماه در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد: آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۲۵ تیرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: در نشستی که دقایقی پیش درباره بررسی آخرین وضعیت استخدامی آموزش و پرورش برگزار شد، برگزاری آزمون طبق زمانبندی ۲۵ تیرماه اعلام شد و همه کسانی که خود را محق شرکت در این آزمون می‌دانند تا ۴۸ ساعت مهلت دارند تا نامشان از طریق استان به مرکز برنامه ریزی منابع نیروی انسانی و امور اداری آموزش و پرورش ارسال تا این مرکز نام آن‌ها را در سامانه ثبت کند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش درباره نام‌نویسی قرآنیانی که مشکلاتی برای شرکت در آزمون داشتند، تأکید کرد: همه کسانی شرکت در این آزمون را حق خود تلقی می‌کنند؛ بدانند، چنانچه شرایط آن‌ها برای شرکت در آزمون قانونی تشخیص داده نشود در هر مرحله‌ای که باشند استخدام آن‌ها لغو می‌شود.

احمدی لاشکی گفت: خبری که از طریق فضای مجازی از قول سلیمان‌زاده مبنی بر لغو آزمون به دلیل عدم مجوز ستاد کرونا منتشر شده، جعلی بوده و برگزاری آزمون در زمان مشخص شده به قوت خود باقی است.

به گزارش ایکنا؛ مدتی است که مربیان قرآنی به جهت نداشتن ابلاغیه و سند مالی برای شرکت در این آزمون در سراسر کشور اعتراضاتی داشتند و تسهیل برای شرکت در این آزمون را از مسئولان خواستار شدند.

انتهای پیام
captcha