پیروزی در انتخابات باید به کام مردم شیرین شود
کد خبر: 3982074
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

پیروزی در انتخابات باید به کام مردم شیرین شود

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: پیروزی در این انتخابات باید به کام مردم شیرین شود و مردم امید دارند که مشکلات کشور حل شود.

پیروزی در انتخابات باید به کام مردم شیرین شود

به گزارش ایکنا از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان امروز 14 تیر  در آیین تودیع و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان گفت: پیروز واقعی انتخابات ۱۴۰۰ مردم هستند که تکلیف خود را انجام دادند و تمام نقشه‌های دشمنان را که تلاش می‌کردند مردم را از انتخابات و نظام دور کنند خنثی کردند.

وی ادامه داد: با حمایت همه جانبه از رئیس جمهور منتخب پیروزی انتخابات به کام مردم شیرین‌تر می‌شود و همه باید از ایشان حمایت و کمک کنند تا مشکلات هر چه سریعتر حل شود.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز کشور مشکلات زیادی دارد و وضعیت اقتصادی، معیشتی و... مردم خیلی مطلوب نیست یادآور شد: اگر رئیس جمهور منتخب حمایت نشود، نمی‌توان امیدی به حل مشکلات کشور داشت.

آیت‌الله شاهچراغی یادآور شد: پیروزی در این انتخابات باید به کام مردم شیرین شود و مردم امید دارند که مشکلات کشور حل شود.

وی از فعالیت‌ها و خدمات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان تمجید کرد و گفت: طلاب و روحانیون استان باید مورد حمایت و توجه بیشتری قرار گیرند، امیدواریم شاهد خدمات ارزشمند و مطلوبی در این مرکز باشیم و نیازهای اصلی طلاب برآورده شود.

یادآور می‌شود در این مراسم حجت‌الاسلام یزدان جمشیدی به عنوان مدیر جدید مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان منصوب  و از خدمات 25 ساله حجت‌الاسلام حسینعلی قدرتی تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha