ثبت‌نام دانشجویان در دانشگاه امام حسین(ع) ارومیه آغاز می‌شود
کد خبر: 3981651
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
از اواخر تیرماه؛

ثبت‌نام دانشجویان در دانشگاه امام حسین(ع) ارومیه آغاز می‌شود

رئیس دانشگاه امام حسین (ع) ارومیه گفت: ثبت‌نام پذیرش دانشجو در دانشگاه امام حسین(ع) از اواخر تیرماه در دو مقطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی و در ۱۵ رشته آغاز می‌شود.

ارسالی| ثبت‌نام دانشجویان در دانشگاه امام حسین(ع) ارومیه از اواخر تیر ماه آغاز می‌شودشیرزاد عباسیان، رئیس دانشگاه امام حسین(ع) ارومیه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به آغاز ثبت‌نام پذیرش دانشجو از اواخر تیر ماه در این دانشگاه، اظهار کرد: تحصیل در این دانشگاه در دو مقطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی و در 15 رشته برای دانشجویان فراهم شده است.

وی افزود: از جمله این 15 رشته می‌توان به فناوری اطلاعات، حفاظت اطلاعات، حقوق، روایتگری دفاع مقدس، بازاریابی حرفه‌ای، مدیریت کسب و کار، مدیریت امور اداری، تربیت مربی قرآن، مروج سیاسی و... اشاره کرد.

رئیس دانشگاه امام حسین(ع) ارومیه ادامه داد: پذیرش دانشجو در این دانشگاه بدون کنکور بوده و تنها افراد براساس معدل دوران تحصیل پذیرش می‌شوند.

وی با بیان اینکه ورودی‌های امسال از 15 درصد تخفیف در پرداخت شهریه بهره‌مند می‌شوند، بیان کرد: شهریه‌های پرداختی در دانشگاه امام حسین(ع) ارومیه از 800 هزار تومان تا یک میلیون و 200 هزار تومان براساس رشته و مقطعی تحصیلی دانشجویان متغیر است.

عباسیان گفت: همچنین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز از تخفیف ویژه‌ای برخوردار می‌شوند و در صورت نداشتن توان ملی دانشجویان پرداخت شهریه برای آنها به‌صورت قسطی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha