ارسال وصیت‌نامه حاج قاسم به برخی منازل در دهه کرامت
کد خبر: 3978063
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰

ارسال وصیت‌نامه حاج قاسم به برخی منازل در دهه کرامت

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: راه‌اندازی موکب‌های مذهبی، اجرای برنامه عهد حضور در گلزار شهدای سراسر استان، برگزاری مسابقه فراخوان عکس حضور مردم در انتخابات، ارسال وصیت نامه حاج قاسم به برخی منازل از جمله برنامه‌های دهه کرامت سپاه کربلا در استان بود.

ارسال وصیت نامه حاج قاسم به برخی منازل در دهه کرامتبه گزارش ایکنا از مازندران سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز ۲۶ خردادماه در نشست خبری گفت: اگر مردم امامین انقلاب و شاخصه شخصیت انقلابی را بشناسند درپای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت و حماسه آفرینی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با تمام توان درحال کوبیدن جبهه خودی است، افزود: امروز انقلاب اسلامی به واسطه نا خدای حکیم این انقلاب حوادث بسیار هولناک و فتنه‌های بسیار بزرگ را پشت سر گذاشه و به واسطه جمهوریت و اسلامیت این نظام الگویی برای حکومت‌داری در دنیای طوفان زده معرفی کرده است.

مسلمی تصریح کرد: امروز رسانه‌ای غربی با تشکیل اندیشه‌کده‌ها و با بهره‌گیری از جریان فریب خورده داخلی و با مسموم کردن فضای رسانه‌ای درصدد تضعیف کردن حضور گسترده مردم در این انتخابات است.

وی با بیان اینکه امروز آنچه در رسانه غربی پمپاژ می‌شود چیزی جز تضعیف نظام نیست، افزود: امروز هم ظرفیت‌های نیرو‌های دلسوز و انقلابی آماده و هوشیار در سدد رصد انتخابات است.

مسلمی گفت: امروز مازندران از نظر امنیتی بسیار خوب است و در بین نهاد‌ها و سازمان‌های متولی امر انتخابات یک همدلی و وحدت حاکم است و بستر برای برگزاری یک انتخابات امن فراهم است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه سپاه کربلا برای پرشور کردن انتخابات برنامه‌های بصیرت افزایی و روشنگری و چهره به چهره را دراماکن مختلف اجرا کرده است، اظهار کرد: تلاش شد در موضوع تولید سرود گروه سرود فاخری را به دو زبان مهیا شود و برای شکل‌گیری حضور حداکثری مردم همه الزامات مهیا شده است.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم جشن روز ولادت حضرت فاطمه (س)، طراحی و چاپ پوستر، برگزاری جشن رأی اولی، برگزاری مسابقات دوچرخه سواری برای رای اولی‌ها، راه‌اندازه پویش مردان میدان، راه‌اندازی موکب‌های مذهبی، اجرای برنامه عهد حضور در گلزار شهدای سراسر استان، برگزاری مسابقه فراخوان عکس حضور مردم در انتخابات، ارسال وصیت نامه حاج قاسم به برخی منازل از جمله برنامه‌های دهه کرامت بود.

مسلمی با بیان اینکه از نظر قانون امنیت صندوق بر عهده ناجا است و سپاه نهایت همکاری را با ناجا دارد، گفت: حدود ۲ هزار ۸۳۶ صندوق انتخابات که از استانداری به سپاه واگذار کرد و در بحث انتخابات همکاری خوبی با ناجا را داریم.

وی افزود: قرار شد در تزریق واکسن از نظر تامین مراکز و اماکن و نیز نیروی انسانی به وزارت بهداشت کمک کنیم تا به سهولت این واکسن‌ها به صورت خودرویی بدون اینکه از خودرو پیاده شوند واکسن‌شان، تزریق شود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: تزریق واکسن از تیرماه به صورت گسترده آغاز می‌شود و این خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مردم داده شود.

وی افزود: در چند ماهه اخیر یکی از بدهکاران بزرگ با نفوذی که در دستگاه متولی داشت، از بازپرداخت اقساط امتناع می‌کرد، دستگیر شد.

مسلمی گفت: در سال گذشته ۷۶۰ میلیارد تومان پروژه از نها‌های دولتی بر عهده گرفتیم و اجرایی کردیم.

انتهای پیام
captcha