عدم شرکت در انتخابات قابل جبران نیست
کد خبر: 3978041
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳

عدم شرکت در انتخابات قابل جبران نیست

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، اظهار کرد: اگر نماز و روزه ترک شود، قابل قضا است، اما امر شرکت در انتخابات، فریضه‌ای است که قضا ندارد و اگر به وظیفه‌مان عمل نکنیم قابل جبران نخواهد بود.

عدم شرکت در انتخابات قابل جبران نیستبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، عصر امروز ۲۶ خردادماه، در همایش بصیرتی اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی ویژه انتخابات که در بابل برگزار شد، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، گفت: در صدر اسلام هر چه تمجید از کسی شده به خاطر موضع‌گیری‌های سیاسی و اجتماعی‌شان بوده و همگی می‌دانیم که ما مالک اشتر، میثم تمار، سلمان فارسی و ... را به جهت اینگونه موضع‌گیری‌ها در تاریخ از آن‌ها یاد شده است.

وی ادامه داد: اگر طلحه زبیر، شمر، عمرسعد و... در تاریخ مورد لعن و نفرین قرار گرفتند نیز به خاطر موضع‌گیری سیاسی و اجتماعی‌شان بوده نه به جهت اینکه مومن و نماز خوان نبودن.

شکریان تصریح کرد: اگر نماز و روزه ترک شود قابل قضا است، اما امر شرکت در انتخابات، فریضه‌ای است که قضا ندارد و اگر به وظیفه‌مان عمل نکنیم قابل جبران نخواهد بود.

وی ادامه داد: لازم است همه افراد هر تعداد افرادی که می‌توانند به انتخابات مشارکت دهند به پای صندوق‌های رأی دعوت کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: اگر قرار است غربزده‌ها را کنار بزنیم لازم است همه هر چه می‌توانیم افراد را به صندوق انتخابات بیاوریم و نباید کاهلی کنیم.

انتهای پیام
captcha