جشن «رای اولی‌ها» در اردبیل برگزار شد + فیلم
کد خبر: 3977905
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸

جشن «رای اولی‌ها» در اردبیل برگزار شد + فیلم

مسئول واحد خواهران بنیاد مهدویت اردبیل، گفت: جشن با شکوه «رای اولی‌ها» در پیاده‌راه اسفریس عالی قاپو اردبیل با حضور رای اولی‌ها و مسئولین استانی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

جشن «رای اولی‌ها» در اردبیل برگزار شد + فیلمژیلا محمدی، مسئول واحد خواهران بنیاد مهدویت اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، با اشاره به میثاق با فرمایشات رهبری در خصوص شرکت در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: جشن با شکوه «رای اولی‌ها» در پیاده‌راه اسفریس عالی قاپو اردبیل با حضور رای اولی‌ها و مسئولین استانی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

وی به تبیین مسائل انتخابات و اهمیت حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای پرداخت و افزود: رای دادن، بزرگترین سرمایه گذاری مردم برای آینده کشور است.

محمدی، ترفند‌های دشمنان در صحنه‌های انقلاب به ویژه انتخابات را متذکر شد و اظهار کرد: در این برهه حساس لازم است مردم با بی توجهی به تبلیغات پوچ و فرسوده دشمنان داخلی و خارجی بدور از احساسات با عقل و منطق و بهرمندی از شاخصه‌های انتخاب اصلح در انتخابات شرکت کرده و اصلح‌ترین فرد را برگزینند.

مسئول واحد خواهران بنیاد مهدویت اردبیل، خاطر نشان کرد: لازم است مردم در خصوص پیشرفت و توسعه استان بر اساس اهداف انقلاب اسلامی از مدیران و مسئولان مطالبه گری کرده و با پیگیری‌های مستمر اهداف خود را محقق کنند.

انتهای پیام
captcha