تأمین کمک هزینه ازداوج و اهدای جهیزیه به مددجویان کمیته امداد البرز
کد خبر: 3977140
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

تأمین کمک هزینه ازداوج و اهدای جهیزیه به مددجویان کمیته امداد البرز

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون مراکز نیکوکاری استان بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان جهزیه و کمک هزینه ازدواج برای نیازمندان تهیه کرده است.

تامین کمک هزینه ازداوج و اهدای جهیزیه به مددجویان کمیته امداد البرز

رضا لشینی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری پایگاه‌های مردمی زمینه‌ساز افزایش کارهای خیر در سطح استان هستند، گفت: خدمات مراکز در حوزه ازدواج شامل ارائه جهیزیه به نوعروسان خانواده‌های تحت حمایت، جهیزیه به دختران نیازمند خارج از حمایت امداد و هدیه ازدواج پسران است.

وی با اشاره به اینکه توسعه ابعاد اجتماعی امور خیر و احسان از جمله اهداف اصلی این نهاد است، ادامه داد: مراکز نیکوکاری استان البرز بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد امام(ره) و سایر نیازمندان استان اهدا کرده‌اند.

لشینی با اشاره به نقش مهم مراکز نیکوکاری در رفع مشکلات معیشتی مددجویان و نیازمندان البرزی، اظهار کرد: ارائه خدمات متنوع اجتماعی به محرومان، متناسب با نوع فعالیت هر مرکز نیکوکاری و همچنین ارائه خدمات در زمینه‌های مسکن، جهیزیه، درمان، اشتغال و اعطای سبد کالا به مددجویان و نیازمندان با استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران مجموعه‌ای از فعالیت‌های خیر و احسان در این مراکز را تشکیل می‌دهد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز با تأکید بر اینکه ترغیب مردم به استفاده از روش‌های جدید شرکت در امور نیکوکاری در دستور کار کمیته امداد قرار دارد، یادآور شد: مردم و خیران برای پرداخت صدقه و شرکت در امور نیکوکاری از طریق شماره تلفن ثابت ۳۵۵۷، تلفن همراه ۰۲۶۳۵۵۷ و کد دستوری #۰۲۶۸۸۷۷ استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha