مراسم شب وداع با شهید گمنام در چالوس برگزار می‌شود
کد خبر: 3976142
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

مراسم شب وداع با شهید گمنام در چالوس برگزار می‌شود

معاون هماهنگ کننده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، از برگزاری مراسم شب وداع شهید گمنام تازه تفحص شده شامگاه امروز، ۱۸ خردادماه در سپاه ناحیه چالوس با حضور مردم شریف این شهرستان خبر داد.

مراسم شب وداع با شهید گمنام در چالوس برگزار می‌شودسیدقاسم هاشمی، معاون هماهنگ‌کننده اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: پیکر شهید گمنام تازه تفحص شده بعد از ظهر دوشنبه، ۱۷ خرداد از جاده کندوان وارد استان شد.

وی افزود: این شهید بسیجی ۲۴ ساله است که در بهمن‌ماه ۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی به شهادت رسیده و در تاریخ ۵ بهمن ۱۳۹۹ در منطقه فکه تفحص شده است.

هاشمی با بیان اینکه پیکر این شهید گمنام عصر دیروز در ورودی مرزن‌آباد مورد استقبال مردم شهیدپرور قرار گرفت، تصریح کرد: مراسم شب وداع این شهید گمنام، شامگاه دوشنبه همراه با نماز مغرب و عشاء در حوزه مقاومت بسیج مرزن‌آباد برگزار شد. همچنین مراسم شب وداع دیگری نیز شامگاه سه‌شنبه، 18 خردادماه در سپاه ناحیه چالوس برگزار  می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه مراسم استقبال از پیکر شهید گمنام ساعت ۸ شامگاه سه‌شنبه در نشتارود برگزار می‌شود، گفت: مراسم شب وداع همراه با نماز مغرب و عشا در مصلای تنکابن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. همچنین مراسم صبحگاه مشترک و ادای احترام نظامی و تشریفات استقبال شهید گمنام ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه در سپاه رامسر برگزار می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه مراسم استقبال ساعت ۶ عصر چهارشنبه به صورت خودرویی از اردوگاه شهدای هفتم تیر تا سپاه رامسر صورت می‌گیرد، افزود: همچنین مراسم وداع با پیکر این شهید گمنام همراه با نماز مغرب و عشاء در مصلی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: پیکر این شهید ۲۴ ساله صبح پنجشنبه ۲۰ خرداد به منطقه دالخانی (محل ترور ۷ پاسدار و بسیجی رامسری بدست منافقین در سال ۶۱) منتقل شده و پس از برگزاری مراسم یادواره شهدا در این مکان خاکسپاری خواهد شد.

انتهای پیام
captcha