تقدیر استاندار مازندران از مدیر کل اوقاف در تحقق جهش تولید در موقوفات
کد خبر: 3973938
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

تقدیر استاندار مازندران از مدیر کل اوقاف در تحقق جهش تولید در موقوفات

استاندار مازندران از تلاش مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در جهت تحقق شعار سال(جهش تولید) و اجرای برنامه توسعه زراعت چوب استان در عرصه‌های بقاع متبرکه و موقوفات تقدیر کرد.

تقدیر استاندار مازندران از مدیر کل اوقاف در تحقق جهش تولیدبه گزارش ایکنا از مازندران احمد حسین زادگان استاندار مازندران از تلاش‌های حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در جهت تحقق شعار سال(جهش تولید) و اجرای برنامه توسعه زراعت چوب استان در عرصه‌های بقاع متبرکه و موقوفات تقدیر کرد.

در متن لوح سپاس آمده است: بدینوسیله از اهتمام مجدانه و تلاش‌های پیگیرانه جنابعالی در جهت تحقق برنامه توسعه زراعت چوب در استان مازندران در عرصه‌های موقوفات بعنوان یکی از برنامه‌های مهم جهش تولید صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

لازم به ذکر است؛ اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران طی سال ۱۳۹۹ تا کنون در راستای اجرای برنامه‌های حجت‌الاسلام خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی، ایجاد فضای سبز و ایجاد درآمد پایدار در سطح ۵۱ هکتار از اراضی بقاع متبرکه و موقوفات مازندران نهال کاری کرده است.

انتهای پیام
captcha