گفتمان میدان جمهوری اسلامی قرآنی و دینی است
کد خبر: 3971846
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

گفتمان میدان جمهوری اسلامی قرآنی و دینی است

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با بیان اینکه باور دینی ملت بزرگ ایران موجب توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی در این ۴۲ سال شد، اظهار کرد: گفتمان میدان جمهوری اسلامی مبتنی بر آیات قرآن و دین است.

گفتمان میدان جمهوری اسلامی قرآنی و دینی استبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام اخوان صباغ، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم امروز 26 اردیبهشت ماه ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته ستاد عملیات فصل بندگی ماه مبارک رمضان استان مازندران، از سعید قربانی به عنوان یکی از مفاخر قرآنی کشور و ظرفیت عظیم این شخص در حوزه قرآن در بخش توسعه و ترویج مفاهیم و معارف قرآنی تقدیر کرد.

وی افزود: مازندران از استان‌های موفق در بخش توسعه و ترویج معارف قرآنی است و در این راستا از بهترین موسسات و بالاترین بهره‌وری برخوردار است.

صباغ از حجت‌الاسلام شکریان به عنوان مدیر کل موفق در اجرای برنامه‌های عملیات فصل بندگی ماه مبارک رمضان در سطح کشور، تجلیل کرد.

وی با بیان اینکه به دستور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور موضوعات قرآنی محور حرکت ستاد عملیات فصل بندگی، قرار گرفت، افزود: پیشرفت‌های فرهنگی در حوزه معارف و مفاهیم قرآنی قابل توجه است، اما راضی کننده نیست.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با تاکید بر اینکه همدلی و هم افزایی فعالان حوزه فرهنگ دینی و قرآنی در حال شکل‌گیری و انسجام بیشتری است، گفت: محور فعالیت‌های فرهنگی در سازمان تبلیغات اسلامی باید مطابق با آیات و مبانی قرآنی برنامه‌ریزی شود.

وی با بیان اینکه تقویت گفتمان دینی و قرآنی ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی کشور است، افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب گام دوم انقلاب امید آفرینی منطبق با آیات قرآنی در جامعه است.

صباغ اظهار کرد: برخی‌ها به دنبال القای ناکارآمدی نظام دینی در جامعه هستند و سعی دارند مردم را از رحمت الهی ناامید کنند در صورتی که وعده و نصرت الهی در قرآن کریم برای مومنان و مسلمانان محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه باور دینی ملت بزرگ ایران موجب توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی در این ۴۲ سال شد، افزود: گفتمان میدان جمهوری اسلامی مبتنی بر آیات قرآن و دین است.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با بیان اینکه برخی به دنبال ایجاد فضای دوگانگی میدان و دیپلماسی برای فرار از پاسخگویی مشکلات امروز هستند، گفت: قرآن الگوی امیدآفرینی مردان میدانی، همچون سردار شهید قاسم سلیمانی بود و انقلابی بودن و پرتلاش بودن دولت آینده مسیر پیشرفت جمهوری اسلامی را هموارتر خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha