تاکید استاندار در تسریع تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران
کد خبر: 3971680
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴

تاکید استاندار در تسریع تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران

استاندار مازندران به شهردار ساری جهت تسریع در تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران دستور ویژه صادر کرد.

تاکید استاندار مازندران در تسریع تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز 25 اردیبهشت ماه با اشاره به اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بزرگترین مرکز فرهنگی در کشور در ساری در دست احداث است، اظهار کرد: برای تکمیل این مرکز، مرمت و نگهداری آن نیازمند یک حرکت جهادی و تحولی هستیم.

وی با اشاره به نشست مشترک با استاندار مازندران، اظهار کرد: در این نشست که ظهر امروز در استانداری برگزار شد، پیرامون تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بحث و تبادل نظر شد.

ملکی تصریح کرد: تکمیل پارک پایداری (بخش مازندران در گذر تاریخ)، تکمیل پروژه نیمه‌کاره شهرداری ساری در بخش محوطه سازی فاز (بخش فاو) و تعیین تکلیف چهار هکتار از زمین‌های واقع در طرح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس توسط اداره‌کل راه و شهرسازی از جمله موضوعاتی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.

در پایان این نشست، استاندار مازندران در دستور ویژه به شهردار جدید ساری تسریع در امورات مربوط به تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را خواستار شد.

انتهای پیام
captcha