تمدید حضور ۳۰ مؤسسه قرآنی سمنان در نمایشگاه مجازی قرآن
کد خبر: 3970325
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹

تمدید حضور ۳۰ مؤسسه قرآنی سمنان در نمایشگاه مجازی قرآن

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ۳۰ مؤسسه قرآنی استان با تمدید نمایشگاه مجازی قرآن تا چهارشنبه، ۲۹ ماه رمضان در این رویداد فرهنگی حضور دارند.

تمدید حضور ۳۰ موسسه قرآنی سمنان در نمایشگاه مجازی قرآن

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز، 19 اردیبهشت با اشاره به اینکه سامانه نمایشگاه مجازی قرآن تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه فعال خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از آن استفاده کنند گفت: این سامانه به نشانی iqfa.ir است.

وی ادامه داد: ۳۰ مؤسسه قرآن و عترت این استان نیز در این نمایشگاه مشارکت و همکاری دارند و مردم قرآن‌دوست با توجه به تمدید مهلت برپایی نمایشگاه مجازی قرآن از این فرصت برای تهیه کتاب های دینی و قرآنی نهایت استفاده را ببرند.

فلاح با بیان اینکه این نمایشگاه دارای بخش‌های محتوایی و فروشگاهی است متذکر شد: در بخش محتوایی فعالیت‌های خلاقانه مؤسسات و مراکز گوناگون فرهنگی در سطح ملی در زمینه‌های علمی و فرهنگی، مشاوره‌ای، وبینارهای تخصصی داخلی و بین‌المللی و بخش کودک و نوجوان ارائه شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، تقویت عدالت توزیعی اقلام فرهنگی و فرهنگ دینی در سطح ملی را از ویژگی‌های مهم این نمایشگاه برشمرد و گفت: در این نمایشگاه شعبه استانی نیز راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام
captcha