کمک ۴ میلیارد تومانی خیران سوادکوه شمالی به نیازمندان
کد خبر: 3968252
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

کمک ۴ میلیارد تومانی خیران سوادکوه شمالی به نیازمندان

رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی از کمک 4 میلیارد تومانی مردم خیر و نوع‌دوست این شهرستان به نیازمندان در سال گذشته خبر داد.

کمک ۴ میلیارد تومانی خیران سوادکوه شمالی به نیازمندانبه گزارش ایکنا از مازندران، علیرضا عابدی، رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی، امروز، 11 اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دستگیری از نیازمندان و محرومان جامعه به منظور رفع محرومیت، با مشارکت خیران، تعامل ادارات و نهاد‌ها در تحقق اهداف و ترویج فرهنگ احسان و انفاق است.

وی افزود: در این شهرستان ۲۰۴ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین تحت حمایت هستند که از حمایت‌های مادی و معنوی ۱۹۸۴ حامی نیکوکار بهره‌مند می‌شوند و حامیان مبالغی را مستقیم بحساب این افراد واریز می‌کنند.

عابدی با اشاره به سرانه دریافتی ماهیانه فرزندان نیازمند شهرستان گفت: هر ماه خانواده‌های ایتام ۳۵۰ هزار تومان و خانواده محسنین ۱۵۰ هزار تومان از سوی حامیان مساعدت می‌شوند که امیدواریم با کمک حامیان این سرانه افزایش یابد. در این شهرستان ۵۲۵۴ مشترک صندوق صدقات خانگی هستند که مردم نیکوکار شهرستان، سال گذشته بیش از ۱۶۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند.

وی ادامه داد: خیران و مردم نوع‌دوست شهرستان بیش از یک میلیارد تومان در بخش زکات مستحبی نیز طی سال گذشته مساعدت داشتند.

عابدی گفت: در مجموع سال گذشته  بیش از چهار میلیارد تومان از طریق اکرام و محسنین، زکات، مراکز ۱۵ گانه نیکوکاری در بخش‌ها درمان، تحصیلی و فرهنگی، معیشت، مسکن و...به نیازمندان تحت پوشش و غیرتحت پوشش کمک شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه شمالی با قدردانی از همراهی خیران، افزود: ۱۳۵۴ خانوار در این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
captcha