اجرای برنامه زیارت«به تو از دور سلام» به نیابت از دانش‌آموزان مازندران
کد خبر: 3966070
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲

اجرای برنامه زیارت«به تو از دور سلام» به نیابت از دانش‌آموزان مازندران

رئیس اداره امور قرآنی، عترت و نماز آموزش و پرورش از اجرای برنامه زیارت«به تو از دور سلام» به نیابت از دانش‌آموزان سراسر استان خبر داد.

اجرای برنامه زیارت به نیابت از دانش‌آموزان مازندران محمود تنها رئیس اداره امور قرآنی، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: ویژه برنامه زیارت به نیابت از دانش آموزان سراسر کشور تحت عنوان «به تو از دور سلام» فردا یکم اردیبهشت از حرم مطهر رضوی ویژه دانش‌آموزان مازندران و از شبکه شاد و شبکه‌های سیمای خراسان رضوی ومازندران پخش می‌شود.

وی افزود: این برنامه حاصل همکاری آموزش و پرورش استان مازندران، آستان قدس رضوی و صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی و صدا و سیمای استان است که قرار است در روز چهارشنبه اول اردیبهشت از ساعت ۱۰ لغایت ۱۱ صبح از حرم مطهر رضوی برای دانش آموزان سراسر کشور پخش شود.

رئیس اداره امور قرآنی، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران اظهار کرد: تمام محتوای این ویژه برنامه با استفاده از ظرفیت دانش آموزی شهرستان‌های استان و برخی آثار با گویش محلی تدوین و در کنار آن سخنرانی مدیر کل آموزش و پرورش استان پخش می‌شود.

وی افزود: هدف اصلی از این کار ایجاد زمینه معنوی در روحیه دانش آموزان عزیز و فرهنگیان بزرگوار و اولیای آنان وهمه بینندگان این برنامه در زیست بوم جدید است که به علت محدودیت‌های ایجاد شده در زمینه زیارت حضوری اجرا می‌‌شود.

تنها گفت: این ویژه برنامه در قالب فعالیت‌های طرح مصباح‌الهدی یا امام شناسی است که هدف آن معرفی ائمه اطهار(ع) به عنوان بهترین الگو زندگی همچنین معرفی سیره و روش امام رضا(ع) امام رئوف و امام مهربانی‌ها است.

انتهای پیام
captcha