برگزاری دوره آموزشی طرح «نورالثقلین» در مازندران
کد خبر: 3965321
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

برگزاری دوره آموزشی طرح «نورالثقلین» در مازندران

سرپرست دارالقرآن‌الکریم تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری دوره تربیت مربی اصول زندگی در قرآن کریم ویژه مربیان طرح نورالثقلین در مازندران خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی طرح «نورالثقلین» در مازندرانرحمت‌الله محمدحسن‌نژاد، سرپرست دارالقرآن‌الکریم تبلیغات اسلامی مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: دوره تربیت مربی اصول زندگی در قرآن کریم برای مربیان جلسات قرآن خانگی استان مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: در نخستین دوره آموزش مربیان طرح نورالثقلین، مباحثی از جمله تربیت اسلامی و قرآنی و کلیات مباحث جلسات قرآن خانگی و مباحث مهارتی مانند روش کلاس‌داری و روش‌های اداره جلسات خانگی با عنوان تربیت مربی آموزش خانواده قرآنی و اصول زندگی در قرآن کریم ارائه می‌شود.

حسن‌نژاد تصریح کرد: در طرح نورالثقلین محافلی که مخاطب اصلی آن عموم خانواده‌های ایرانی هستند و گسترش سبک زندگی قرآنی را دنبال می‌کنند، تحت پوشش قرار خواهند گرفت و در این طرح تاکنون ۱۲۰ مربی و مدیر استان مازندران ثبت نام کردند.

سرپرست دارالقرآن‌الکریم تبلیغات اسلامی مازندران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا این دوره در فضای مجازی با همکاری مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت قلم صنع مازندران و با تدریس استاد قاسمی کبریا در ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۵ برگزار شده و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، دوره فوق از سوم رمضان در واتساپ شروع شده است.

انتهای پیام
captcha