وقف زمین برای ساخت خانه زوج‌های جوان در بابلسر
کد خبر: 3963603
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲

وقف زمین برای ساخت خانه زوج‌های جوان در بابلسر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابلسر گفت: یک روحانی خیر به نیت ساخت خانه ۲۶ واحدی برای سکونت موقت زوج‌های جوان زمینی به مساحت یک هزار و ۵۱۷ مترمربع در بابلسر وقف کرد.

وقف زمین برای ساخت خانه زوج‌های جوان در بابلسربه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام مهدی یوسف‌تبار از وقف جدید در بابلسر خبر داد و گفت: واقف خیراندیش قاسم پورهاشم؛ پدر روحانی شهید مهدی پورهاشم به نیت ساخت خانه ۲۶ واحدی برای سکونت موقت زوج‌های جوان زمینی به مساحت یک هزار و ۵۱۷ مترمربع را وقف کرده است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این زمین ۷۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال بوده است، افزود: این وقف، دومین وقف این پدر شهید بوده است که نخستین وقف آن، زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع بود که برای ساخت دفتر و خانه امام جمعه این شهرستان نیت شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابلسر، تصریح کرد: در حال حاضر خیران مشغول ساخت بنای این موقوفه هستند که در این مدت کوتاه از پیشرفت خوبی هم برخوردار بوده است.

این مسئول با اشاره به کارکرد‌های مختلف وقف در زمینه رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، گفت: درخواست ما از کسانی که تمکن مالی دارند این است که با وقف هم دستگیر افراد بی‌بضاعت جامعه باشند و هم با توجه به شرایط اقتصادی با ورود در زمینه وقف نسبت به ماندگار کردن اموال خود اقدام کنند.

 

انتهای پیام
captcha