نام‌نویسی نماینده ولی‌فقیه مازندران در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان
کد خبر: 3963362
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

نام‌نویسی نماینده ولی‌فقیه مازندران در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان

محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری نام‌نویسی کرد.

نام‌نویسی نماینده ولی فقیه در مازندران در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگانبه گزارش ایکنا از مازندران، محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی‌فقیه در مازندران برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری نام‌نویسی کرد.

آیت‌الله لائینی متولد ۱۳۳۲، دارای دو فرزند پسر و دو دختر، به دنبال درگذشت نورالله طبرسی از ۱۴ آبان ۱۳۹۸ به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران و امام جمعه شهرستان ساری منصوب شد. وی عضو شورای حوزه علمیه استان مازندران است و پیشتر امام جمعه شهرستان نکا بود. وی اکنون تولیت مدرسه علمیه امام علی ساری را عهده دار است.

محمدباقر، فرزند حسین محمدی لائینی نماینده سابق مردم مازندران در مجلس خبرگان است. لائینی متولد نجف و بزرگ شده ایران است. تحصیلات ابتدایی را همانند پدر در روستای کوهستان نزد آیت‌الله شیخ محمد کوهستانی آموخت و سپس و در شهر قم به تحصیل علوم دینی مشغول بوده است و بعد از فوت پدر به درخواست مردم نکا، امام جمعه شهر نکا و تولیت حوزه علمیه آن شهر شد.

از تألیفات این عالم می‌توان به استعداد‌های زن، نگرشی به تصوف، تحقیقات و تألیفات، معیار‌ها و عوامل تمدن از نظر قرآن کریم اشاره کرد.

 

 

انتهای پیام
captcha