توزیع بسته‌های معیشتی در زنجان به ارزش بیش از 6 میلیارد تومان
کد خبر: 3960908
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

توزیع بسته‌های معیشتی در زنجان به ارزش بیش از 6 میلیارد تومان

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در استان زنجان گفت: 16 هزار بسته معیشتی در طول ماه‌های شعبان و رمضان به ارزش بیش از 6 میلیارد تومان در زنجان توزیع می‌شود.

توزیع بسته‌های معیشتی در زنجان به ارزش بیش از 6 میلیارد تومانرحمان هادی‌نژاد، دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: این قرارگاه در راستای محرومیت‌زدایی فعالیت‌های مختلفی از جمله کمک به نیازمندان، تهیه جهیزیه، پرداخت کمک‌هزینه‌های معیشتی، تعمیر لوازم منزل و سایر موارد را انجام می‌دهد.

وی ابراز کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان زنجانی در دستور کار این قرارگاه قرار گرفت‌ و در دوره‌های مختلف ارزاق از جمله برنج، روغن، گوشت، ماکارونی، حبوبات و رب به نیازمندان اهدا شده است.

این مسئول تصریح کرد: 16 هزار بسته معیشتی برای توزیع بین نیازمندان در ماه‌های شعبان و رمضان آماده‌سازی شده است. البته یک مرحله در شب عید و پیش از نوروز در اختیار افراد قرار گرفت و مرحله بعدی در سال جاری توزیع خواهد شد.

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان ارزش هر بسته را 400 هزار تومان برشمرد و افزود: نیازمندان واقعی در مناطق مختلف شناسایی شدند و گروه‌های جهادی با حفظ کرامت افراد بسته‌ها را تقدیم آن‌ها می‌کنند. در ماه مبارک رمضان نیز حمایت‌ها ادامه می‌یابد.

هادی‌نژاد با اشاره به اینکه ترویج ازدواج آسان یکی از برنامه‌های مهم فرهنگی بوده و مقام معظم رهبری نیز به این امر تاکید دارند، بیان کرد: در سال گذشته بسته‌های جهیزیه تهیه و به نوعروسان اهدا شد.

انتهای پیام
captcha