امام‌جمعه قم از ۳ جانباز دفاع مقدس تجلیل کرد
کد خبر: 3960320
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
در آستانه روز جانباز:

امام‌جمعه قم از ۳ جانباز دفاع مقدس تجلیل کرد

آیت‌الله سعیدی در آستانه روز جانباز در دیدار با سه جانباز هشت سال دفاع مقدس، گفت: جانبازان دفاع مقدس با حضور و شجاعت خود در مسیر حب اهل بیت‌(ع) نشان دادند که پای پرچم اهل بیت(ع) ایستاده‌اند.

امام جمعه قم از ۳ جانباز دفاع مقدس تجلیل کردبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، امام‌جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با همراهی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در آستانه روز جانباز و میلاد حضرت عباس(ع)، با حضور در منزل عباس کشکار، حسین حاج آقاجانی و حجت‌الاسلام والمسلمین موسی خطیبی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس با آن‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله سعیدی در این دیدار طی سخنانی با بیان اینکه محبت اهل‌ بیت(ع) اقشار مختلف را گردهم می‌آورد، گفت: امام حسین(ع) با شهادت، مقاومت و رشادت خود، پرچم اسلام را سرافراز نگه داشتند.

وی ادامه داد: جانبازان دفاع مقدس نیز از ایشان الگوبرداری کردند و با حضور و شجاعت خود در مسیر حب اهل بیت(ع) نشان دادند که پای پرچم اهل بیت(ع) ایستاده‌اند.

امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه برای ماندگاری دین مبین اسلام باید هزینه داده شود، گفت: عده‌ای همانند حاج قاسم سلیمانی و جانبازان برای دین خدا هزینه می‌کنند، اما در نقطه مقابل نیز عده‌ای از کفار و مشرکان نیز علیه اسلام جان می‌دهند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) یادآور شد: دشمن ادعا می‌کرد که انقلاب نمی‌تواند به چهل سالگی خود برسد، اما اکنون ما در حالی از چهل‌ سالگی گذر کرده‌ایم که دشمن درگیر مشکلات مختلف است.

انتهای پیام
captcha