توزیع بسته‌های معیشتی در قالب طرح «تبرکات مهدوی» در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3960104
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴

توزیع بسته‌های معیشتی در قالب طرح «تبرکات مهدوی» در آذربایجان‌غربی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی از توزیع یک هزار و 500 بسته معیشتی در قالب طرح «تبرکات مهدوی» در بقاع متبرکه استان خبر داد.

ارسالی| توزیع بسته‌های معیشتی در قالب طرح «تبرکات مهدوی» در آذربایجان‌غربیحجت‌الاسلام ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه در اعیاد شعبانیه طرح «تبرکات مهدوی» در بقاع متبرکه استان اظهار کرد: در قالب این طرح یک هزار و 500 بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

وی افزود: هزینه لازم برای تامین این بسته‌های معیشتی از محل درآمد اجرای امینانه موقوفات استان تامین می‌شود که هر ساله برای برگزاری جشن اعیاد شعبانیه اختصاص می‌یافت.

مدیرکل اوقاف آذربایجان‌غربی ادامه داد: در مرحله نخست این طرح در بقاع متبرکه خوی اجرا می‌شود 500 بسته معیشتی به ارزش ریالی 150 میلیون تومان توزیع شده و مابقی بسته‌ها هم تا پایان ماه به تدریج توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی از ابتدای شیوع کرونا از محل درآمد موقوفات استان در دستور کار بوده است، تصریح کرد: امسال در مجموع 13 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه و در ایام خاصی از سال توزیع شده است.

حجت‌الاسلام جوانبخت در پایان اظهار کرد: ارزش ریالی این بسته‌ها برابر با چهار میلیارد تومان بوده و در کنار آن بسته‌های بهداشتی به ارزش ریالی 500 میلیون تومان هم از محل درآمد موقوفات توزیع شده است.

 

انتهای پیام
captcha