راه شهید سلیمانی به پیروزی ختم می‌شود
کد خبر: 3959936
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷

راه شهید سلیمانی به پیروزی ختم می‌شود

فرمانده سپاه فجر فارس با یادآوری ویژگی‌های راه و مكتب شهید سلیمانی، غایت نهایی این راه و مكتب را پیروزی دانست و گفت: قطعاً راه شهید سلیمانی به پیروزی ختم می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس عصر امروز، 25 اسفندماه در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی تولید محتوا «عصر سلیمانی‌ها» كه‌ به‌همت سازمان فضای مجازی سپاه فجر در حال برگزاری است، برخی از ویژگی‌های مكتب و راه شهید سلیمانی را برشمرد و گفت: قطعاً راه شهید سلیمانی به پیروزی ختم می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره تولید محتوای «عصر سلیمانی‌ها»، اجرای این جشنواره را اقدامی ارزشمند و فاخر دانست و گفت: قطعاً حضور در این جشنواره و تولید آثار فاخر با موضوع شهید سلیمانی توفیقی است كه نصیب شركت‌كنندگان شده است.

بوعلی همچنین ضمن تبریك فرا رسیدن اعیاد ماه شعبان و به خصوص سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: نخبگان و فعالان فرهنگی استان فارس همواره در خط مقدم حركت‌های انقلابی نقش‌آفرینی كرده‌اند.

فرمانده سپاه فجر فارس در پایان بر لزوم تداوم چنین جشنواره‌ها و اقداماتی تأكید كرد و گفت: برای تداوم راه انقلاب باید تولیدات فاخری را به‌صورت در عرصه چند رسانه‌ای و فضای مجازی تولید كنیم.

انتهای پیام
captcha