ترویج ازدواج آسان؛ هدف مهم قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه
کد خبر: 3958940
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵

ترویج ازدواج آسان؛ هدف مهم قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران گفت: قرارگاه مرکزی محرومیت‌زدایی سپاه با کمک همه نهاد‌ها، مردم و خیران در بحث ترویج ازدواج آسان اقدامات خوبی را در سطح کشور انجام داده است و همه تلاش ما این است که کمر طلاق در سطح کشور شکسته شود.

ترویج ازدواج آسان؛ هدف مهم قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاهبه گزارش ایکنا از زنجان، سردار سید‌ضیاءالدین حزنی، فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران، 20 اسفندماه در حاشیه مراسم توزیع 355 سری جهیزیه بین نوعروسان زنجانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموریت اصلی و اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که ایجاد امنیت پایدار در کشور یکی از مولفه‌های مهمی آن به‌شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران در کنار این وظایف اصلی خود بحث محرومیت‌زدایی، مردم داری، مردم‌یاری و مردم‌دوستی را سرلوحه خود قرار داده است و با تشکیل قرارگاه‌ها و ساماندهی گروه‌های جهادی محرومیت‌زدایی در مناطق محروم، مناطق مرزی و صعب‌العبور را در اولویت‌ خود قرار داده است.

سردار حزنی با اشاره به اینکه تامین جهیزیه زوج‌های جوان و کمک مومنانه مناطق مختلف کشور در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: قرارگاه مرکزی محرومیت‌زدایی سپاه با کمک همه نهادهها از مردم و خیران در بحث راه‌اندازی ازدواج آسان اقدامات خیلی خوبی را در سطح کشور انجام داده است و همه تلاش ما این است که کمر طلاق در سطح کشور شکسته شده و ازدواج آسان نیز رواج یابد.

وی با بیان اینکه رواج فرزندآوری نیز از دیگر اهدافی است که دنبال می‌شود، ادامه داد: در این حوزه نیز در استان زنجان اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و باید موضوع جمعیت که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست، مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با بیان اینکه جهیزیه‌هایی که در سطح استان‌ها برای زوج‌های جوان تامین شده از کالاهای تولید داخل هستند، ابراز کرد: در استان زنجان نیز در حوزه تامین جهیزیه برای نوعروسان گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است. این اقدامات بعد از این نیز تداوم خواهد داشت و نباید عروس و دامادی در استان زنجان داشته باشیم که در تامین جهیزیه مشکل داشته باشند.

سردار حزنی با تاکید براینکه اقداماتی که در حوزه ازدواج آسان در استان زنجان انجام شده قابل تقدیر است، تاکید کرد: ترویج ازدواج‌ آسان را از راهکارهای کمک به ایجاد شادی همگانی است.

انتهای پیام
captcha