کاشت ۱۳۰۰ اصله نهال در بقاع متبرکه سوادکوه
کد خبر: 3955006
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

کاشت ۱۳۰۰ اصله نهال در بقاع متبرکه سوادکوه

کاشت یکهزار و ۳۰۰ اصله نهال از سوی اداره اوقاف و امور خیریه در محوطه آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه سوادکوه با هدف ترویج فرهنگ نهال‌کاری، توجه به منابع طبیعی، حفاظت از محیط زیست و در راستای سرمایه‌گذاری و ایجاد منابع پایدار آغاز شد.

کاشت ۱۳۰۰ اصله نهال در بقاع متبرکه سوادکوهبه گزارش ایکنا از مازندران، مراسم کاشت نهال در محوطه امامزاده زین‌العابدین(ع) لوسر شهر زیراب، امروز، دوم اسفندماه با حضور حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران مدیرکل بنیاد شهید و مدیرکل راه و شهرسازی مازندران برگزار شد.

حیدری در این مراسم گفت: کاشت نهال درختان صنعتی در محوطه بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران و در راستای ترویج فرهنگ نهال‌کاری، توجه به منابع طبیعی، حفاظت از محیط زیست و در راستای سرمایه‌گذاری و ایجاد منابع پایدار در بقاع متبرکه صورت می‌گیرد.

وی افزود: اوقاف مازندران مدافع جنگل‌ها، درختان و منابع طبیعی است و در این راه علاوه بر حفظ جنگل‌ها به نهال‌کاری نیز می‌پردازد.

در ادامه حجت‌الاسلام رضا یوسفی ززولی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سوادکوه اظهار کرد: در راستای طرح درختکاری، هزار و ۲۰۰ اصله نهال صنوبر در محوطه آستان مقدس امامزاده زین‌العابدین(ع) لوسر شهر زیراب غرس شد.

وی تصریح کرد: همچنین ۱۰۰ اصله نهال در محوطه آستان مقدس امامزاده سیدحسین(ع) آهنگرکلای سوادکوه شمالی غرس خواهد شد.

انتهای پیام
captcha