توزیع یک هزار بسته لوازم‌التحریر در استان مرکزی
کد خبر: 3954024
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸

توزیع یک هزار بسته لوازم‌التحریر در استان مرکزی

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی از توزیع یک هزار بسته لوازم التحریر در قالب کمک‌های مؤمنانه به همت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) بین دانش‌آموزان نیازمند استان خبر داد.

امید محترمی، مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی، امروز، 26 بهمن در حاشیه توزیع یک هزار بسته لوازم التحریر در قالب کمک‌های مؤمنانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اقدام خداپسندانه به همت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) انجام و اقلام بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: ادامه نهضت کمک‌های مؤمنانه در استان یکی از برنامه‌هایی است که در ایام‌الله دهه فجر در دستور کار بسیج سازندگی قرار گرفت و خوشبختانه در ابعاد مختلف از قبیل بسته‌های معیشتی، بسته‌های لوازم التحریر، گوشت قربانی ، کمک‌های نقدی و سایر کمک‌ها انجام شد.

محترمی اضافه کرد: توزیع یک هزار بسته لوازم التحریر به ارزش هر بسته بیش از 180 هزار تومان در دستور کار است. بسته‌های لوازم التحریر توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) تهیه شده است. این قرارگاه به صورت دوره‌ای در زمینه اهدای جهیزیه، لوازم التحریر و اجرای پروژه‌های عمرانی محرومیت‌زدایی در کنار بسیج سازندگی سپاه روح‌الله اقدامات ارزنده‌ای را در خدمت‌رسانی به نیازمندان داشته است.

وی بیان کرد: امروز با سازماندهی که در سطح استان مرکزی در گروه‌های جهادی انجام شده بیش از یک هزار و ۲۰۰ گروه جهادی فعال در ۲۲ قشر تخصصی در راستای خدمت بی‌منت به مردم انجام وظیفه می‌کنند که این گروه‌ها بستری بسیار مناسب برای تربیت مدیران آینده نظام اسلامی هستند.

محترمی اظهار کرد: بیش از ۶۰۰ فرصت شغلی پایدار در ۱۴ عرصه اقتصاد مقاومتی در سال ۹۹ ایجاد شده است که تا پایان سال با قوت دنبال می‌شود. در دهه فجر نیز بیش از ۶۱۰ صندوق قرض‌الحسنه با محوریت مساجد و مردم تشکیل و راه‌اندازی شده که این صندوق‌ها در راستای تحقق اقتصاد مردم پایه فعالیت دارند.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیش از ۱۴ هزار جهادگر در ابعاد مختلف در راستای کنترل، کاهش آسیب‌ها و مقابله جدی با بیماری انجام وظیفه کردند و منشا خدمات بسیار اثرگذاری در سطح استان بوده‌اند و قطعاً این اقدامات تا ریشه‌کن شدن بیماری با قدرت ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha