تجلیل مدیرکل اوقاف مازندران از نخبگان قرآنی استان
کد خبر: 3948849
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷

تجلیل مدیرکل اوقاف مازندران از نخبگان قرآنی استان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برترین‌های مازندرانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کشور قدردانی کرد.

تجلیل مدیرکل اوقاف مازندران از نخبگان قرآنی استانبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، از برترین‌های مازندرانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کشور قدردانی کرد.
بر اساس این گزارش مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم امسال در حالی به صورت مجازی برگزار شد که مهدی تاجور در رشته دعاخوانی و مجتبی کریمی در رشته اذان حائز رتبه نخست و خانم زهرا پورطهماسب در رشته قرائت تحقیق حائز رتبه پنجم شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با تجلیلی از افتخارآفرینی نخبگان قرآنی مازندران در مسابقات کشوری قرآن کریم، گفت: حمایت از فعالان و نخبگان قرآنی استان ضرورت دارد و این انتظار می‌رود همه دستگاه‌های مرتبط نسبت به تجلیل از نخبگان قرآنی مازندران اقدام کنند.
وی افزود: فعالان و نخبگان قرآنی مازندران در سطح کشور افتخارآفرینی کردند و انتظار می‌رود از این عزیزان قدردانی شایسته شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، بیان کرد: ۱۷ مازندرانی امسال در مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت کردند که سه نفر از آن‌ها حائز رتبه‌های برتر شدند.

انتهای پیام
captcha